.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حق هشدار دادن را داریم ؟!
میثم کاوه
حق هشدار دادن را داریم ؟!

دیروز تیم فوتبال طبرستان صنعت ساری در ادامه بازی های خود در لیگ دسته اول در برابر تیم پیام مخابرات شیراز با تساوی 1 بر 1 متوقف شد . در بازی که مهاجمان صنعت با از دست دادن موقعیت های زیاد گلزنی ، تمام معادلات پیش بینی شده را بر هم زدند . ولی خارج از بحث فنی ، نکاتی در این بازی وجود داشت که می بایست با هشدار به مسئولین و مدیران ، جلوی ادامه این روند گرفته شود . نکته اول در مورد موش آزمایشگاهی شدن تیم صنعت ساری برای کمیته داوران فدراسیون فوتبال است و جالب اینجاست که موارد تستی کمیته داوران ، سوت های زیادی را به اشتباه می زنند که نود درصد این سوت ها به ضرر تیم ساروی تمام می شود .
به قول آقای مجید جلالی سرمربی محترم تیم فولاد خوزستان ، گاهی اوقات داوری ها باعث می شود تا فکر ها به سمت مغرضانه بودن قضاوت ها برود . ولی چرا صنعت برای این کار انتخاب شده است ؟ آیا به عنوان یک هوادار تیم صنعت ، این حق را داریم که به کمیته داوران هشداری بدهیم که در چینش داوری های خود دقت کنند ؟!
صنعت تیمی نوپا که با هزینه های شخصی اداره می شود ، در بازی های متعددی از داوری ضربه خورده است و وقتی قضیه قابل تامل تر می شود که با آمدن نادر دست نشان به این تیم در سه بازی گذشته ، سوت های اشتباه داوری به ضرر این تیم بیشتر نیز شده است .
از عضو مازندرانی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که از قضا رئیس هیات فوتبال استان مازندران نیز می باشند ، خواهش می شود تا سر خود را از زیر برف بیرون بیاورد و از حق تیم صنعت دفاع کند . حقوقی که در جاهای مختلف از تیم صنعت در حال از بین رفتن است !!! ولی نکته ای دیگر که وب سایت خبری مازند لیگ از آن به عنوان اتحاد بین هواداران قائمشهری و ساروی نام می برد . حضور لیدرهای منتسب به باشگاه نساجی قائمشهر در دیدار تیم صنعت ساری !!! لیدرهایی که تبحر شان را می توانید در گل آفتاب گردان جستجو کنید و این را در نظر داشته باشید که با نزدیک شدن به داربی مازندران برنامه های آنان به شکل های مختلف اجرا شده و خواهد شد .
قضیه از آنجا شروع می شود که در ابتدای نیمه دوم یکی از لیدرهای نساجی که در گذشته ، بارها و بارها لطف سرمربی فعلی صنعت شامل حال او شده بود ولی به دلیل همان خاصه مهم گل آفتاب گردان به یکی از دشمنان او تبدیل شده است ، با تعدادی از تماشاگران همشهری اش در گوشه ای از استادیوم شهدا شروع به تشویق تیم صنعت ساری می کنند ولی جالب اینجاست پس از به ثمر رساندن گل تساوی تیم صنعت ، این گروه از هم پاشیده و دیگر به تشویق خود ادامه نمی دهند .
این افراد که ابتدا در قالب هوادار تیم صنعت شروع به تشویق کرده بودند با برنامه ای از پیش طراحی شده به استادیوم آمده بودند تا در صورت عدم نتیجه گیری صنعت با تحریک دیگر هواداران ساروی ، شعارهایی را به سرمربی و دیگر اعضای کادر فنی صنعت نسبت دهند ولی خوشبختانه با بازی خوب تیم صنعت که هرچند با کسب 3 امتیاز همراه نبود ، امید را در دل هواداران ساروی زنده نگه داشت و آنان را راضی به خانه هایشان برگرداند و تیر آن عده به سنگ خورد .
این ماجرا که با هوشیاری و درک بالای هواداران ساروی خنثی شد می تواند هشداری باشد به مدیرانی که با عنوان رئیس کانون هواداران چشم خود را به روی رفتارهای لیدرهای منتسب به باشگاه خود بسته اند . لیدرهایی که دلیلی وجود ندارد آنها را در استادیوم شهدای ساری ببینیم زیرا اولا گذشته آنان ، نشان می دهد که زیاد دوست ندارند تیم صنعت با سرمربی فعلی آن نتیجه بگیرد و ثانیا ساری با داشتن لیدرهای کاربلد که حتی فدراسیون فوتبال از آنها برای بازیهای خارج از ایران نیز دعوت به عمل می آورد ، نیازی به لیدرهای سطح پایین ندارد . ا
میدواریم با روی خوش نشان دادن رئیس هیات فوتبال استان مازندران به تیم نوپا و هم استانی اش ( صنعت ) و دفاع از حقوق این تیم در فدراسیون فوتبال و اینکه برنامه دشمنان قسم خورده صنعت یکی پس از دیگری شکست بخورد ، روزی را شاهد باشیم تا فوتبال ساری به جایگاه اصلی خود برگردد .

میثم کاوه


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

میثم کاوه 1 اسفند 1389
با تشکر از لطفتان
ALi.MT 2 اسفند 1389
چقدر سطح خبرنگار شما پایینه
واقعا از سایت شما این جور نوشته های وهم انگیز بعید بود
من فکر میکنم این نویسنده ی شما چشم هایش را بسته و به گذشته ها و کینه های خود فکر کرده بعد هم داستان هایی تخیلی نوشته است لطفا این پست را در قسمت داستان های تخیلی قرار دهید با تشکر
نا شناس 9 اسفند 1389
روش مدیریت تیم فوتبال صنعت اگر اینچنین است که ما می بینیم و می شنویم درب این تیم برای چند ماه اینده تخته خواهد شد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.952 seconds.